Faktai apie Google reklamą. Būtina perskaityti
Google reklama yra vienas veiksmingiausių būdų pasiekti tikslinę auditoriją ir reklamuoti savo produktus ar paslaugas. Tačiau norint sėkmingai vykdyti reklaminę kampaniją, reikia žinių ir patirties. Laimei, yra įmonių, kurios būtent tuo ir specializuojasi ir tai gali padaryti už mus ir sutaupyti laiko. Šios įmonės gali padėti jums maksimaliai išnaudoti reklamos biudžetą ir užtikrinti, kad jūsų skelbimus pamatytų žmonės, kurie greičiausiai susidomės jūsų pasiūlymais.
Google reklamos privalumai
- Mokate tik tada, kai kas nors paspaudžia jūsų skelbimą, todėl mokate tik už rezultatus.
- Galite nustatyti jums tinkamą biudžetą, be to, minimalios išlaidos siekia vos pora eurų per dieną.
- Reklaminius banerius galite nutaikyti į savo amžiaus ir lyties kategorijos žmones, tam tikrose vietovėse, tam tikru paros metu ir net tam tikruose įrenginiuose.
- Galite stebėkite, koks yra reklamos efektas, sekti konversijas. Tai tiesiogiai leidžia įvertinti atsiperkamumą ir pagerinti matomumo rezultatus.
- Priešingai nei darant SEO reklaminę kompaniją, rezultatai matomi ir juntami iškarto.
Google reklamos trūkumai
- Google reklama gali būti labai konkurencinga, ypač populiariose pramonės šakose. Tai reiškia, kad už vieną paspaudimą gali tekti mokėti brangiau nei kitose nišose.
- Norint efektyviai naudoti Google reklamą reikia tam ruoštis ir mokytis, todėl gali prireikti šiek tiek laiko, kol įsisavinti.
- Kad žmonės spragtelėtų ant Jūsų reklamos, turite turėti gerą svetainę su kokybišku turiniu. Priešingu atveju tik švaistysite pinigus, kadangi klientai atsidarys svetainę ir greitai vėl ją uždarys.
Vykdant Google reklamos kampaniją reikia nepamiršti kelių pagrindinių dalykų:
- Jūsų skelbimai turėtų būti aktualūs jūsų tikslinei auditorijai.
- Skelbimai turi būti gerai parašyti ir patrauklūs.
- Reikia suprasti, jog nustosite mokėti už Google skelbimus, jūsų skelbimai nebebus rodomi.
Kaip apskaičiuoti Google reklamos atsiperkamumą?
Apskaičiuojant „Google” reklamos investicijų grąžą, reikia atsižvelgti į keletą veiksnių. Tarp jų yra šie:
Vieno paspaudimo kaina (CPC).
Jūsų svetainės konversijos rodiklis.
Jūsų produktų ar paslaugų vidutinę užsakymo vertę (AOV).
Norėdami apskaičiuoti investicijų grąžą, tiesiog padalykite visas pajamas iš visos reklamos kampanijos išlaidos.
Pavyzdžiui, jei „Google” reklamai išleidote 100 eurų, o pardavimai siekė 500 eurų, jūsų investicijų grąža būtų 500 % (500 eurų / 100 eurų).